یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

یاسی بابا

زبان کودک

1393/8/3 9:27
نویسنده : مامان یاسی
663 بازدید
اشتراک گذاری

خداییش از وقتی زبان کودک رو یاد گرفتم راحت تر میفهم یاسمین زهرا چی میخواد..

مثلا دیشب گریه هاش حالت صدای owh داشت، از اطرافیان یکی میگفت گشنشه یکی میگفت یه چیزیش هست، ولی من مطمئن بودم که خوابش میاد، تا گذاشتمش تو گهواره تکونش دادم خواب رفت...خندونکخندونک

اینم آموزش زبان کودک:

Neh :

قدم اول اینه که وقتی بچه ی شما گریه می کنه خوب به صداش گوش کنید؛ اگه صدای گریه ی او شبیه Neh بود یعنی گرسنه اس و باید به او غذا بدید این پیام اول کودک شماست.

Neh=I'm hungry گرسنه ام!

Owh :

خوب به صدای گریه ی بچه ی خودتون گوش کنید؛ اگه صدای گریه ی او شبیه Owh بود یعنی خسته اس و خوابش می آید این پیام دوم کودک شماست.

Owh=I'm sleepyخوابم مي آيد!

Eh :

اگه صدای گریه ی او شبیه Eh بود یعنی آروغ دارد و باید آروغ او را بگیرید این پیام سوم کودک شماست.

Eh=I need to burp من آروغ دارم!

Eairh :

اگه صدای گریه ی کودک شما شبیه Eairh بود یعنی کودک شما دلپیچه ای ناشی از نفخ شکم دارد، این پیام چهارم کودک شماست.

Eairh="I have lower gas"  دل پيچه ناشي از نفخ شكم دارم!

Heh :

اگه صدای گریه ی کودک شما شبیه Heh بود یعنی کودک شما  يك مشكلي دارد و  احساس راحتی نمی کند این پیام پنجم کودک شماست.

 Heh="I'm experiencing discomfort" يك مشكلي دارم، راحت نیستم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دوست مامانت
4 آبان 93 20:17
ممنون از تجربیات عالیتون
مامان یاسی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم به پای تجربیات شما که نمیرسه
دوست مامانت
5 آبان 93 18:08
من که هنوز بی تجربه ام نی نی ندارم
مامان حديث
8 دی 93 2:00
مرسیییییییی خانمی از فردا دقت کنم ببینم منم جالب بود جایی نخوندمش تاحالا!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسی بابا می باشد