یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

یاسی بابا

یاسی دوزبانه میشه؟؟

1393/9/6 10:44
نویسنده : مامان یاسی
590 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش از هنگام تولد آغاز می‌شود. "ماریا مونتسوری"

بهترین زمان برای یادگیری زبان از هفتمین ماه عمر جنین تا 6 سالگی است. به این معنا که برای یادگیری زبان های دوم و سوم و ... در این زمان، مغز کودک توانایی یادگیری آنها را همانند زبان مادری دارد.

به شرط آن که آموزش زبان های دوم و سوم با "استفاده از زبان مادری" صورت نگیرد. و آنها هم دقیقا با همان "روش یادگیری زبان مادری" باشد.

یاسمین زهرای من فعلا تازه 6 ماهگیش تموم شده.. منم خیلی دوس دارم بهش زبان یاد بدم. 

وقتی وبلاگ ساختم برای دخترکمون، با بازدید از وبلاگای بقیه و یه خورده تحقیق چند تا فیلم های آموزش زبان انگلیسی که از همه به نظرم برای تقویت هوش و زبان بهتره انتخاب کردم و فعلا سه تا شو واسش خرید اینترنتی کردم. baby bright و brainy baby و baby boost ... همینطور مجموعه فلش کارتهای انگلیسی 

 

brainy baby

این مجموعه آموزشی به صورت فیلم برای شکوفایی استعداد کودکان 6 ماهه تا 5 ساله طراحی و تولید شده است .
شامل بخش های متنوع و جذابی از قبیل رنگ ،اعداد،اشیاء،حیوانات و ..... می باشد که باعث جذب بیشتر کودکان و بالا رفتن قدرت یادگیری آنان می شود.
همچنین این مجموعه مورد تایید روانشناسان ،والدین و معلمین در سراسر دنیا بوده و دارای جوایز متعدد بین المللی می باشد

baby bright

Baby Bright مجموعه برنامه های Interactive ای هسنتد، که توسط کارشناسان و متخصصان رشد کودک ساخته شده اند. و ذهن کودک را تحریک کرده و باعث میشوند که وی در کشف دنیای جدید اطرافش سهم فعال تری داشته باشد. Baby Bright این امکان را فراهم میکند که کودک شما فعالانه درباره دنیای اشیاء، اعداد، زبان و حتی فیزیک بصورت Interactive آموزش ببیند. و به شکل موثری والدین و کودک را تشویق میکند که با یکدیگر تعامل داشته باشند و پیش بینی کنند که چه اتفاقی قرار است روی صفحه تلویزیون ظاهر شود و برتغییرات ماهرانه ای که در صدا ها و تصاویر به وجود میاید تمرکز کنند.

baby boost

مجموعه بسیار زیبای "بچه های زرنگ" شامل صدها ترانه کودکانه برای بچه های 2 سال به بالا است. 

در این مجموعه سعی شده است انواع ترانه ها و اشعار کودکانه همراه با موسیقی، بازی و رقص و تصاویر جذاب برای کودکان گردآورده شود. 
علاوه بر ترانه ها و سرودهای کودکانه، آموزش رنگ ها، اعداد و اشکال هندسی نیز همراه با تصویر، شعر و موسیقی آموزش داده می شود.

قبل از اینها، دو قسمت از بی بی انیشتین رو دانلود کردم که بیشتر تصویر بود و خیلی کم صوت بود. برای همین منصرف شدم که دیگه براش بذارم و این دی وی دی ها رو براش گرفتم.. جالبه که خیلی دوس داره و میبینه. منم چیزایی که تو فیلم میبینه براش تکرار میکنم. اگه تو خونه داشته باشیم میارم و نشونش میدم.. مثلا اردکشو تو فیلم هم نشون میده و میگه yellow dock. منم اردکه رو میارم نشونش میدم و تکرار میکنم. یا مثلا ماهی رو که نشون میده منم ماهیا رو نشونش میدم و تکرار میکنم. امیدوارم که موثر باشه...

عکس یاسمین زهرا موقعی که در حال تماشای بی بی انیشتین بود:

و این دو تا عکس... یاسمین زهرا در حال بازی با بادکنک و همزمان دیدن brainy baby:

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان گلشن
8 آذر 93 17:25
کارتون جالبه لطفا در مورد نتیجه ای که میگیرید در کامنت های بعدی حتما بگید ..ممنون
مامان گلشن
8 آذر 93 17:30
کار جالبیه.اگر براتون مقدور بود در کامنت های بعدی هم در مورد مراحل پیشرفتشاطلاع بدید.من فکر نمیکردم که بچه به این کوچولویی بتونه زبان یاد بگیره
مامان یاسی
پاسخ
انشالله. حتما از تک تک مراحل پیشرفتش مینویسم. البته هنوز تجربه ای در این مورد نداشتم.
مامان حدیث
8 دی 93 1:52
سلام خانمی جالبه سی دی زبان هنگم داره حتما یاسمین زهرا جون دوس داره نه? میشه بپرسم ازکدوم سایت خریدین پ قیمتش چند بود مرسب گلن خیلی مفید بود مطالبت
مامان یاسی
پاسخ
سلام ممنون. آره خیلی دوس داره. تلویزیون فیلم نشون بده نیگا نمیکنه زیاد ولی این دی وی دیا تا صداشو میشنوه سرشو برمیگردونه. من از فروشگاه غنچه ها خریدم. قیمتشو زده. سایتای دیگم هست قیمتاش در حدود همه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسی بابا می باشد